در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
  • 1403
  • 1402
  • 1400
  • 1399
  • 1398
  • لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    دانلود آهنگ پویا بیاتی عاشق

    53 بازدید چهارشنبه 02 مرداد 1398
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام عاشق از زیبا موزیک منتشر شد

    Download New Music by Pouya Bayati called Ashegh from ziba-music

    ترانه و موزیک این اثر از پویا بیاتی و تنظیم از آرش آزاد می باشد…

    ♥ میری دم رفتن نفسای منو میگیری ♥

    دانلود آهنگ پویا بیاتی عاشق

     

    متن آهنگ پویا بیاتی عاشق

    Pouya Bayati Ashegh Lyrics

    میبینی من دارم میمیرم

    اما به روت هم نمیاری
    من تو قلبم عشقو احساسه، تو قلب سنگت چی داری؟
    میبینم دنیامو بعد از تو، بعد از تو اصلا دنیایی نیست..!
    چی شد که فهمیدی واسه من

    تو قلب بی رحمت جایی نیست
    با اینکه دلت سنگه ولی بی تو مگه میشه…♥
    با اینکه دلم تنگه ولی حقشه ابری شه
    برگشتن تو مثل آبی روی آتیشه برگشتن تو رویامه…♥
    با اینکه میدونی میمیرم اما بازم میری
    میری دم رفتن نفسای منو میگیری

    ♫♫..♫♫
    حتی ندارن اشکای من روی تو تاثیری، این بخت دل تنهامه!
    عاشق یعنی من، که بی تو قلب حساسم میمیره
    یعنی من که دلم پیش چشمای تو گیره…♥
    وقتی که عکساتو میبینم نفسم میره
    عاشق یعنی من، که با هر آهنگی یادت میوفتم
    یعنی من که درگیرم با این حال آشفتم
    گفته بودم یک روزی تو میری دیدی گفتم..!
    با اینکه دلت سنگه

    ولی بی تو مگه میشه
    با اینکه دلم تنگه ولی حقشه ابری شه..!
    برگشتن تو مثل آبی روی آتیشه برگشتن تو رویامه
    با اینکه میدونی میمیرم اما بازم میری
    میری دم رفتن نفسای منو میگیری…♥
    حتی ندارن اشکای من روی تو تاثیری این بخت دل تنهامه

    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 25
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 17
      بازديد ديروز : 1
      بازديد کننده امروز : 9
      بازديد کننده ديروز : 0
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 54
      بازديد ماه : 148
      بازديد سال : 927
      بازديد کلي : 5,041
      اطلاعات شما
      آي پي : 3.145.70.60
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • بزرگترین بازی Wrexham در دوران رایان رینولدز و راب مک‌الهنی
    • کیلیان امباپه چه مشکلی دارد؟!
    • دو هدف زمستانی از OL دور می شوند
    • لیورپول با چهار پیروزی و یک شکست، صعودش به مرحله حذفی لیگ اروپا را قطعی کرد
    • ابعاد جدید رسوایی شرط بندی در ایتالیا
    • نیکو ویلیامز در لیست بارسلونا
    • وب سایت وبری
    • ورق سقف FRP چیست؟
    • دانلود آهنگ آرمین آقاجانپور گیر کردم
    • استعداد جوانان آژاکس ، گسر در 16 سالگی در تصادف رانندگی درگذشت
    مطالب پربازدید
    • دانلود اهنگ جدید سیروان خسروی بنام درست نمیشم
    • استعداد جوانان آژاکس ، گسر در 16 سالگی در تصادف رانندگی درگذشت
    • دانلود دو فیلم جدید ایرانی
    • دانلود رایگان فیلم زندانی ها
    • دانلود فیلم رحمان 1400
    • دانلود فیلم متری شیش و نیم
    • BOKS BAHİS REHBERİ
    • دانلود فیلم چهار انگشت
    • دانلود آهنگ وای به حالم حمید طالب زاده
    • فیلم سینمایی هت تریک
    مطالب تصادفی
    • لیزیک و لازک
    • دانلود اهنگ جدید سیروان خسروی بنام درست نمیشم
    • استعداد جوانان آژاکس ، گسر در 16 سالگی در تصادف رانندگی درگذشت
    • بزرگترین بازی Wrexham در دوران رایان رینولدز و راب مک‌الهنی
    • دانلود آهنگ وای به حالم حمید طالب زاده
    • نیکو ویلیامز در لیست بارسلونا
    • دانلود آهنگ آرمین آقاجانپور گیر کردم
    • دانلود آهنگ اهل النخل مهدی یراحی
    • دانلود فیلم متری شیش و نیم
    • فیلم سینمایی هت تریک